Tuesday, April 21, 2009

Mamat tarik kereta

Bulan february 2009 aku terlibat dengan kemalangan jalanraya... aku eksiden ngan mamat tarik keta... fuhh.. muke gangster gile, risau aku.. setel cara win2 situation la... last2 jadik member... Die ni bab2 curik kete memang terer la jugak... aku bagitau la die aku pakai sistem takashimaya horus tu, sejauh mane selamatnye... yer la, kalo nak tau, mesti la kene tanye dari perspektif pakar curi kete... die tanye aku brape beli, aku cakap la RM1.6k... tergelak besar die... katenye keta yg pakai produk horus tu sangat la senang utk dicuri, tak sampai 15 minit die dah bleh larikan kete aku tu... membazir je duit aku beli bende tu... tp die akui la, pakai bende ni akan buat pencuri delay dalam 1 - 10 minit...

Menurut die lagi, pakai la ape2 pun, pencuri ni sume dah buat homework... tak selamat jugak... dari segi mase mencuri, hampir same jer masa yg diambil kalo orang tu pakai steering lock (harga tak sampai 100) dengan horus ni (harga 1.6k)... memang akan buat pencuri tu delay, tp delaynye hanya beberapa minit... baik pakai steering lock tu...

Aku sbenarnye tak tau ler nak pecaye ke tak cakap die nih... ntah2 die saje2 nak berlagak kot (nak sedapkan hati, sebab dah beli 1.6k nih... hehehe)... tp, malas ler aku nak suruh die wat demo haritu...

No comments:

Post a Comment